گسترش رهنگ عاشورا

بزرگترین وبلاگ معصومین

گسترش رهنگ عاشورا


حجت الاسلام منصوری  با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در تشریح هدف قیام خود فرموده اند:من برای اصلاح امت جدم رسول الله (ص) قیام کرده ام، اظهارداشت: حکام فاسد اموی در اداره جامعه با ترک واجبات و گسترش منکرات دین را به سخره گرفته بودند اما این امام همام با بیعت نکردن با خلفای ستمگر آن زمان نهضت عاشورا را آغاز کرد و این چنین آزادگی و جوانمردی را در سر تاسر دنیا  گسترش داد.

وی افزود: با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با برپایی نماز اول وقت در سخت ترین شرایط جهاد نشان داد که نباید در حساسترین شرایط  لحظه ای از یاد خدا غافل بودو امروز تمام دستگاههای متولی فرهنگ باید با انجام این فریضه را در بین عزادران ترویج دهند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، راهکارهای اقامه نماز در بین مردم را فعال کردن مساجد و  حضور روحانیون و مبلغان در تمام سال عنوان کرد و ابرازداشت :به همین منظور  تبلیغات اسلامی این ظرفیت و آمادگی را دارد که در طول سال علاوه برمساجد در مدارس نیز با اعزام روحانی اقامه نماز اول وقت را ترویج دهد.

حجت الاسلام منصوری گفت : امیدواریم با بهره گیری از ظرفیتهای معنوی این ایام، حب اهل بیت(ع) را روز به روز در زندگی خود بیشتر کنیم .



آپلود عکس | آپلود | سایت آپلود عکس | اپلود عکس *

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: امام حسین ع، ،
نویسنده : یارگمنام مهدی
تاریخ : سه شنبه 11 / 8 / 1393
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.